http://sj.uploads.im/t/gqJVi.jpg

SHORT-STORY:
Asistență rutieră este o bransa de service auto destinat autovehiculelor prin care companii specializate asigură intervenția rapidă în cazul unei defecțiuni
tehnice a mașinii, motocicletei sau bicicletei și are ca scop repararea ei la locul incidentului. Dacă problema nu poate fi remediată pe loc se va apela la
serviciul de tractări auto pentru transportarea vehiculului la un service auto.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Numeroase firme specializate în tractări auto și asistență rutieră oferă serviciul de intervenție în schimbul unei sume de bani care se va plăti după remedierea
defecțiunii. Serviciul de asistență rutieră poate fi oferit si de compania de asigurări a vehiculului sau de firma de service auto în schimbul unei taxe anuale care
se va calcula în funcție de tipul, marca si anul de fabricație a vehiculului, vârsta șoferului etc. Unii fabricanți auto oferă serviciul de asistență rutieră gratis, pentru
o perioadă de timp limitată, la cumpararea unui automobil.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firmele de asistență rutieră intervin în situația în care este nevoie de tractare auto, vehiculul a rămas fără curent în baterie sau a apărut o defecțiune la motor,
trebuie schimbat un cauciuc, vehiculul a rămas blocat în zăpadă sau a rămas fără combustibil.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Majoritatea autospecializatelor folosite la tractări pot fi încadrate în trei categorii, în funcție de tipul platformei auto:

Autospecializatele cu platformă cu troliu sunt vehicule dotate cu platformă pe care remorcarea autovehiculului se face cu ajutorul unui troliu electric sau hidraulic.
Autospecializatele cu platformă cu macara sunt vehicule a căror platformă este dotată cu o macara, autovehiculele fiind ridicate pe platformă cu ajutorul unor
chingi și nu tractate
Autospecializatele cu cârlig sunt vehicule care blochează roțile din față sau din spate a mașinii și le ridică ușor, astfel încât mașina va fi tractată pe roțile
neblocate

Adaptarea Roleplay:

Membrii acestei facțiuni trebuie să fie familiari cu tot ce ține de regulile role-play. Liderii sunt nevoiți să dea teste roleplay membrilor noi, IC dar și OOC.
Aplicantii sunt testați prin intermediul chat-ului IC la aplicatiile desfasurate de cei doi Lideri (Directorul General Tractari + Inginerul Principal). Cei aplicati sunt nevoiti sa vina cu un CV actualizat normelor acestei factiuni.

Testarea OOC constă în reguli roleplay destinate TRA & ASG (FKR, CS, PG, Mixing etc.) dar și în rolarea reparaturilor mecanice, verificarea & tractarea auto-vehiculului.

In functie de specialitate, avem urmatoarele grade:
a) TRA
1. Director General Tractari
2. Director Adjunct Tractari
3. Specialist Tractari
4. Inspector al AutoSpecializatelor
5. Ajutor de Inspector al Autospecializatelor
6. Tractant Sef Principal
7. Tractant Sef Adjunct
8. Electrotehnician
9. Trainer

b) ASG
1. Inginer Principal
2. Inginer Sef
3. Inginer
4. Inspector ITP Principal
5. Inspector ITP Sef
6. Mecanic Auto Principal
7. Mecanic Auto Sef
8. Electrotehnician Auto Principal
9. Electrotehnician Auto
10. Mecanic Auto
11. Trainer

http://sj.uploads.im/t/v7OHq.jpg